Su böreği öldürdü

Su böreği öldürdü

Aydın'da bir pastaneden alınan su böreğinden yiyen 30 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Hastalardan biri hayatını kaybetti.

2013.09.11 20:33 - Son Güncellenme: 2013.09.11 21:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Su böreği öldürdü

Aydın'daki bir pastaneden su böreği yiyen 30 kişi zehirlendi, 1 kişi hastanede hayatını kaybetti.

Pastaneden aldıkları su böreğini yedikten sonra, kusma ve baş dönmesi şikayetiyle 30 kişi, Aydın'da hastanelere başvurdu.

45 yaşındaki Nebahat Erdem, Aydın Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Zehirlenenler arasında 15 aylık bir bebek de var.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.11 20:33 - Son Güncellenme: 2013.09.11 21:30 - HABER MERKEZİ
A