Stoltenberg, Savunma Bakanları Toplantısı düzenleyeceğini duyurdu

Stoltenberg, Savunma Bakanları Toplantısı düzenleyeceğini duyurdu

NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg, nisan ortasında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının uzun vade etkilerini görüşmek için video konferans yoluyla Savunma Bakanları Toplantısı düzenleyeceğini duyurdu.

2020.04.02 19:43 - Son Güncellenme: 2020.04.02 19:59 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Stoltenberg, Savunma Bakanları Toplantısı düzenleyeceğini duyurdu

NATO Dışişleri Bakanları Toplantısı'nın ardından Twitter'dan açıklamalarda bulunan Stoltenberg, ittifakın müttefiklerini Kovid-19'la mücadele bağlamında desteklediğini ifade etti. 

NATO üyesi 30 ülkenin birlikte ve dayanışma içinde hareket ettiğini vurgulayan Stoltenberg, dışişleri bakanlarının Kovid-19 bağlamında askeri desteği koordine etmesi için Avrupa Müttefik Kuvvetler Yüksek Komutanı Orgeneral Tod D. Wolters'ı görevlendirdiğini bildirdi.

Stoltenberg, nisan ortasında Kovid-19 salgınının uzun vadedeki etkilerini görüşmek için video konferans yoluyla Savunma Bakanları Toplantısı düzenleyeceğini kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.02 19:43 - Son Güncellenme: 2020.04.02 19:59 - HABER MERKEZİ
A