Stefan Kuntz, Ermenistan beraberliğini değerlendirdi

Stefan Kuntz, Ermenistan beraberliğini değerlendirdi

A Milli Takım teknik direktörü Stefan Kuntz, 1-1 biten Ermenistan maçıyla ilgili, "Pozitif olarak bakabileceğimiz nokta takımın son ana kadar bırakmamış olmaması, negatif görebileceğimiz konu eksiklerimizin sahaya yansıdığını söyleyebiliriz" dedi.

2023.09.09 01:11 - Son Güncellenme: 2023.09.09 01:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Stefan Kuntz, Ermenistan beraberliğini değerlendirdi

Kuntz, "İlk devre oyunumuzu sahaya yansıttığımızı düşünüyoruz. Ermenistan'ı baskı altına aldık. İlk devrede eleştirebileceğim tek konu golü bulamamamızdı. Muhtemelen oyuncuların devreden sonra biraz özgüvenlerinde düşüş olduğunu düşünüyorum. Pozisyon hatası ve iki oyuncunun ıskası gole sebebp oldu. Ona rağmen takım direnmeye çalıştı ve bilhassa oyuncu değişikliklerinden sonra oyuncular direndi. En sonunda golü bulabildik. Pozitif olarak bakabileceğimiz nokta takımın son ana kadar bırakmamış olmaması, negatif görebileceğimiz konu eksiklerimizin sahaya yansıması." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.09.09 01:11 - Son Güncellenme: 2023.09.09 01:11 - HABER MERKEZİ
A