Statüko kaybetti değişim kazandı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ''Cuma günü Meclis'te çıkarılan yasayla statüko kaybetmiştir, değişim kazanmıştır'' dedi.
2012.04.02 15:24 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ''Cuma günü Meclis'te çıkarılan yasayla statüko kaybetmiştir, değişim kazanmıştır. Cuma günü çıkan yasayla Türkiye, 1940'lara dönmekten kurtulmuş, yönünü çok daha güçlü şekilde 2023 yıllarına dönmüştür'' diye konuştu.