Stat tribünleri boş kaldı
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur maçında Gaziantep BŞB'yi konuk etti.
2013.12.03 20:25 - Son Güncellenme: 2013.12.03 20:26 - Spor - HABER MERKEZİ
Geçtiğimiz hafta sonu Spor Toto Süper Lig'de lider Fenerbahçe'yle puan farkını kapatma fırsatını Kasımpaşa'yla deplasmanda 1-1 berabere kalarak kaçıran Galatasaray, büyük ölçüde rotasyona maruz kalan kadrosuyla Türk Telekom Arena'da kupa maçına çıktı.
Ancak maçın başlamasına dakikalar kala stat tribünlerinin neredeyse tamamının boş kalması dikkatleri çekti.