Stat tribünleri boş kaldı

Stat tribünleri boş kaldı

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur maçında Gaziantep BŞB'yi konuk etti.

2013.12.03 20:25 - Son Güncellenme: 2013.12.03 20:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Stat tribünleri boş kaldı

Geçtiğimiz hafta sonu Spor Toto Süper Lig'de lider Fenerbahçe'yle puan farkını kapatma fırsatını Kasımpaşa'yla deplasmanda 1-1 berabere kalarak kaçıran Galatasaray, büyük ölçüde rotasyona maruz kalan kadrosuyla Türk Telekom Arena'da kupa maçına çıktı.

Ancak maçın başlamasına dakikalar kala stat tribünlerinin neredeyse tamamının boş kalması dikkatleri çekti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.03 20:25 - Son Güncellenme: 2013.12.03 20:26 - HABER MERKEZİ
A