Stat için son iki evrak
Beşiktaş'ın yeni stadıyla ilgili "yılan hikayesine" dönen sürecin aydınlığa kavuşmasına sadece iki evrak kaldı.
2013.12.10 00:40 - Son Güncellenme: 2013.12.10 00:40 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın "Her şey normal prosedüründe gidiyor hiçbir sorunumuz yok" açıklamalarının tersine Gençlik ve Spor Bakanlığı ile siyah-beyazlı yönetimden kaynaklanan sorunlu ilişkilerde sona yaklaşıldı.
Beşiktaş yönetimi, Bakanlığın beklediği "İnşaatların kimin yapacağına ilişkin" evrakları da tamamladığı takdirde temel atma ve yapım çalışmaları konularında hiçbir sorun kalmayacak.
Gazete Vatan- LÜTFİ ÖZEL