Spotify'dan sürüş modu özelliği
Bir takım Reddit kullanıcılarının paylaşmış olduğu bilgilere göre Spotify uygulaması, sürüş esnasında uygulamanın kullanılmasını çok daha basit hale getirecek bazı yeni özellikleri şu anda test ediyor. Firma ise bu yöndeki ortaya çıkan iddialara cevap vermemekte ısrarcı. html
2017.07.08 21:41 - Son Güncellenme: 2017.07.08 21:41 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
Bir takım Reddit kullanıcılarının paylaşmış olduğu bilgilere göre Spotify uygulaması, sürüş esnasında uygulamanın kullanılmasını çok daha basit hale getirecek bazı yeni özellikleri şu anda test ediyor. Firma ise bu yöndeki ortaya çıkan iddialara cevap vermemekte ısrarcı.
Spotify kullananların ilk olarak Reddit olmak üzre pek çok site üstünden paylaşmaya başladıkları çeşitli bilgilere göre online müzik platformunun yeni bir sürüş modu özelliklerini test etmeye başladığı belirtildi. Adındanda anlaşıldığı gibi sürücü koltuğunda oturmakta bulunan kişinin trafikte iken uygulamayı basit bir biçimde kullanabilmesi amacı ile geliştirilmeye başlanan bu mod, kontrolü çok daha basit bir durumda olan kullanıcı arayüzünü barındırıyor.
Bu arayüz içerisinde en fazla göze çarpan özelliklerin arasında tuşların çok daha büyük durumda olması ve de uygulamanın sesli bir şekilde çalan şarkının ismi ile birlikte sanatçısını açıklaması yer almakta. Mashable ise, konuyla ilgili bir şekilde paylaştıkları haber içerisinde modun detayları ile ilgili bilgi alabilmek amacıyla Spotify ile iletişime geçmiş bulunduklarını lakin firmanın ''Şu anda paylaşılacak özel bir habere sahip durumda değiliz.'' ifadeleri ile cevap vermiş olduğunu belirtti. Spotify şirketinin sürüş modunu geliştirmesi için National Highway Traffic Safety Administration'un paylaşmış olduğu kılavuzların katkı sağlamış bulunduğu da tahmin edilmekte. Şirket, ayrıca akıllı telefon üreticilerinden de sürüş esnasında dikkat dağıtmayacak bir şekilde cihaz uygulamalarını yeniden ayarlamalarını istemişti.