SpaceX uzaya bir uydu daha gönderdi

SpaceX uzaya bir uydu daha gönderdi

SpaceX, Starlink internet ağı projesi kapsamında 53 uyduyu daha uzaya fırlattı.

2022.04.24 00:28 - Son Güncellenme: 2022.04.24 00:28 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
SpaceX uzaya bir uydu daha gönderdi

"Spaceflightinsider.com" adlı internet sitesinde yer alan habere göre, Starlink internet uydu ağının parçası olacak 53 uydu, SpaceX üretimi Falcon-9 roketiyle ABD'nin Florida eyaletindeki Cape Canaveral Uzay İstasyonu'ndan fırlatıldı.

Falcon-9 roketi, Atlantik Okyanusu'ndaki "Just Read The Instructions" adlı insansız gemiye indi.

Tesla ve SpaceX'in üst yöneticisi Elon Musk, uyduların fırlatılmasından yaklaşık 1 saat sonra Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, 53 uydunun tamamının yörüngesine yerleştiğini duyurdu.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2022.04.24 00:28 - Son Güncellenme: 2022.04.24 00:28 - HABER MERKEZİ
A