Sözkesen: Görevimin başındayım!

Sözkesen: Görevimin başındayım!

Bursaspor'da teknik direktör Murat Sözkesen, "Görevimin başındayım, istifa etmedim" dedi.

2024.01.02 13:42 - Son Güncellenme: 2024.01.02 13:49 - Spor - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A
Sözkesen: Görevimin başındayım!

SERKAN YETİŞMİŞOĞLU / BURSADA BUGÜN

Bursaspor'da, Vanspor maçı sonrası görevinden ayrıldığı belirtilen teknik direktör Murat Sözkesen, sessizliğini bozdu ve "Görevimin başındayım" dedi.

"KONGREYE KADAR ÇALIŞMAYA DEVAM"

Bursada Bugün'ün sorularını yanıtlayan Sözkesen, "Ben hiçbir şekilde 'istifa ettim' diye bir açıklamada bulunmadım. Yönetim de böyle bir açıklama yapmadı. Ben zaten kongreye kadar takımımın başında görev yapacağımı yönetime iletmiştim. Son güne kadar buradayım" dedi.

"TAZMİNAT MADDESİ YOK"

48 yaşındaki teknik adam, "Medyada sözleşmemde tazminat maddesi olduğu yazıldı. Ancak böyle bir şey yok! Biz son güne kadar Bursaspor'un başarısı için çalışacağız" ifadesini kullandı.

BUGÜN TOPBAŞI YAPIYOR 

Sözkesen, takımın bugün (salı) saat 15.30'da tesislerde toplanarak, ikinci yarı için topbaşı yapacağını belirterek, şunları söyledi:
"Oğlumun okul işleri nedeniyle bugün şehir dışındayım. Takımı bugün yardımcım Barış Filiz çalıştıracak. Ben de yarından itibaren takımın başında olacağım."
Murat Sözkesen kadro dışı bırakılan oyuncuların, kendisinin de onayıyla affedildiğini sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.01.02 13:42 - Son Güncellenme: 2024.01.02 13:49 - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A