Sözde polis vatandaşı 40 bin TL dolandırdı
Bursa'da bir vatandaşı cep telefonuyla arayarak kendisini polis olarak tanıtan bir kişi aradığı şahsı 40 bin TL dolandırdı.
2012.09.11 11:47 - Son Güncellenme: 2012.09.11 11:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Kayhan Mahallesi'nde meydana geldi. M.E. isimli bir kişiyi cep telefonuyla arayan ve kendisini polis olarak tanıtan kimliği belirsiz şahıs, M.E.'den 40 bin TL para istedi. Bunun üzerine bankaya giderek parayı yatıran M.E. daha sonra dolandırıldığını anlayınca polise başvurdu.
Emniyet, vatandaşları cep telefonuyla arayarak kendisini polis olarak tanıtan kişilere itibar edilmemesi gerektiğini belirtti.