Sow: Geri dönme niyetim yok
Fenerbahçe geçen sezon 16 milyon Euro gibi rekor bir bonservis ücretiyle Al-Ahli'ye sattığı Moussa Sow'u transferin son gününde kiralık olarak kadrosuna kattı...
2016.09.07 09:38 - Son Güncellenme: 2016.09.07 09:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Geri dönmek için Al-Ahli'deki alacaklarından bile vazgeçmeyi göze alan Senegalli yıldız Moussa Sow, dönüşte duyduğu memnuniyeti takımdaki eski dostlarıyla paylaştı. Moussa Sow, kavuştuğu arkadaşlarına Fenerbahçe'nin değerini ayrıldıktan sonra daha iyi anladığını söyledi.
"KENDİMİ FUTBOLCU GİBİ HİSSEDEMEDİM"
Fenerbahçe'den gözyaşları ile ayrıldığını hatırlatan Moussa Sow,"Fenerbahçe'yi ailem gibi görüyordum. Stattan ağlayarak çıktım. Çünkü burada hem taraftar hem de başkan bana her zaman sevgi ve saygı gösterdiler. Ama Fenerbahçe'nin değerini ayrıldıktan sonradaha iyi anladım" dedi.
Kadıköy gibi bir stattan, Samandıra gibi bir tesisten ayrılıp Al Ahli'ye gittiğini belirten golcü futbolcu Moussa Sow,"Fenerbahçe'den sonra orada kendimi hiç futbolcu gibi hissedemedim. Oynadığım futbol beni tatmin etmedi. Belki maddi şartlar orada daha iyiydi ama İstanbul'daki atmosfer ve Samandıra'daki şartları bulamadım" diye konuştu.
"KALABİLMEK İÇİN HER ŞEYİ YAPARIM"
Fenerbahçe'ye 1 yıl kiralık olarak geldiğini ancak kariyerinin sonuna kadar buradan ayrılmak gibi bir niyetinin olmadığını kaydeden Senegalli Moussa Sow, "Şimdilik 1 yıl için buradayım. Bunun için de fedakarlıklar yaptım. Geri dönme niyetim ise hiç ama hiç yok. Seneye de Fenerbahçe'de olacağım. Maddi manevi ne gerekiyorsa yapmaya hazırım" ifadelerini kullandı.