"Southampton benim gidişimi önledi"

"Southampton benim gidişimi önledi"

Schneiderlin, transferine izin verilmemesi nedeniyle mutsuz olsa da kulübünün kararına saygı duyuyor.

2014.09.09 14:57 - Son Güncellenme: 2014.09.09 14:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Southampton benim gidişimi önledi"

Southampton'ın orta saha oyuncusu Morgan Schneiderlin, transfer döneminde ismi Liverpool, Tottenham ve Arsenal ile anılmasına kulübünün kendisini bırakmadığını açıkladı.

RMC'ye açıklamalarda bulunan Schneiderlin, "Benim hedefim belli ve basitti. Bu yaz Avrupa'da oynayan bir takıma transfer olarak kariyerimde yeni bir basamağa çıkmak istiyordum. Ama gitmeme izin verilmedi. Bunu kabul etmek zorundayım. 3 yıllık daha sözleşmem var. Southampton'a saygı duyuyorum. Bu kulüp sayesinde Fransa Milli Takımı'na kadar yükseldim." dedi.

Fransız oyuncu, "Transfer olamadığım için mutsuzum. Ama bu da futbolun bir parçası." şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.09.09 14:57 - Son Güncellenme: 2014.09.09 14:57 - HABER MERKEZİ
A