Şota'dan olay yaratan Beşiktaş paylaşımı!

Şota'dan olay yaratan Beşiktaş paylaşımı!

Trabzonspor Teknik Direktörü Şota Arveladze dün akşamki Beşiktaş maçının ardından twitter hesabından olay yaratan bir paylaşımda bulundu.

2015.08.23 14:52 - Son Güncellenme: 2015.08.23 14:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şota'dan olay yaratan Beşiktaş paylaşımı!

Trabzonspor'un Teknik Direktörü Şota Arveladze'nin, dün akşam Beşiktaş'a karşı oynadıkları ve 2-1 galip geldikleri karşılaşmanın ardından twitter hesabından yaptığı paylaşım olay yarattı.

42 yaşındaki teknik adam, bir twitter kullanıcısının "Q7 zengin işi biz Kartal'a biniyoruz" şeklindeki paylaşımını retweet etti.

Arveladze, gelen tepkilerin ardından bu tweet'i twitter hesabından kaldırdı.

Melo ceza almıştı

Galatasaraylı futbolcu Felipe Melo, daha önce kişisel twitter hesabından Aziz Yıldırım'a küfredilen bir tweet'i retweet etmişti. PFDK bu nedenle Felipe Melo'ya iki maç ceza vermişti. Melo, konuyla ilgili yine twitter üzerinden bir açıklama yaparak özür dilemişti. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.23 14:52 - Son Güncellenme: 2015.08.23 14:52 - HABER MERKEZİ
A