Sosyal Medyayı salladı! Maç sonu 'Arena' ve kafes göndermesi

Sosyal Medyayı salladı! Maç sonu 'Arena' ve kafes göndermesi

Süper Lig'in 6. haftasında Galatasaray, Kadıköy'de Fenerbahçe'yi 3-1 mağlup etti. Sarı-kırmızılı ekip karşılaşmanın ardından flaş bir paylaşımda bulundu.

2024.09.21 22:56 - Son Güncellenme: 2024.09.21 22:57 - Spor - CUMHURİYET
A
Sosyal Medyayı salladı! Maç sonu 'Arena' ve kafes göndermesi

GalatasarayFenerbahçe'yi 3-1 mağlup ettiği maçın ardından paylaşım yaptı.

Sarı kırmızılılar, maç sonrası "Her zaman her yerde en büyük Cimbom" mesajını paylaştı.

İşte karşılaşmanın ardından Galatasaray'ın yaptığı paylaşım:

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.09.21 22:56 - Son Güncellenme: 2024.09.21 22:57 - CUMHURİYET
A