Sos yaparken evini yaktı

Sos yaparken evini yaktı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kadın sos yaparken evini yaktı.

2013.09.14 11:43 - Son Güncellenme: 2013.09.14 11:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Sos yaparken evini yaktı


Edinilen bilgiye göre, olay Cumhuriyet Mahallesi Dirikoç Sokağı üzerindeki bir evde meydana geldi. Sos yapmak için sobayı yakıp üzerine tencereyi koyan G.Ö. ardından komşusuna gitti. Merdiven boşluğundaki sobanın halıları tutuşturması üzerine yangın çıktı. Bir anda büyüyün alevleri hemen olay yerine gelen itfaiye ekipleri söndürdü.
Merdiven boşluğundaki ahşap tavan ve 3 halının yandığı olayla alakalı soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.14 11:43 - Son Güncellenme: 2013.09.14 11:43 - HABER MERKEZİ
A