Sony, 1199 Dolarlık Walkman'ini Tanıttı

Sony, 1199 Dolarlık Walkman'ini Tanıttı

Sony, CES 2015 kapsamında düzenlediği konferansta Walkman efsanesini yeniden canlandırdı.

2015.01.07 18:50 - Son Güncellenme: 2015.01.07 18:50 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Sony, 1199 Dolarlık Walkman'ini Tanıttı

Akıllı telefon, dizüstü bilgisayar, akıllı saat derken eskinin Walkman'i unutulmuştu. Anlaşılan Sony, efsaneyi yeniden canlandırıyor. Android 4.2 Jelly Bean işletim sistemli yeni Walkman NW-ZX2 tanıtıldı. İşte cihazın özellikleri...

- S-Master HX işlemci

- 128 GB dahili depolama

- microSD desteği

- Wi-Fi ve Bluetooth desteği

- NFC desteği

- Android 4.2 Jelly Bean işletim sistemi (Play Store'dan uygulama indirilebiliyor)

Tahmin edilebileceği gibi yüksek kalitede müzik keyfi vaadeden cihazın fiyatı ise tüm özelliklerden daha fazla ilgi çekici. Sony, bu Walkman için tam 1199 dolar fiyat etiketi belirlemiş. Kullanıcıların yeni Walkman NW-ZX2'ye ilgi gösterip göstermeyeceğini hep beraber göreceğiz.

Kaynak: herkesicinteknoloji.com

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2015.01.07 18:50 - Son Güncellenme: 2015.01.07 18:50 - HABER MERKEZİ
A