Sondaj gemisi yola çıktı

Sondaj gemisi yola çıktı

Batı Karadeniz'de sondaj yapacak olan gemi, İstanbul'dan yola çıktı. İstanbul Boğazı'ndan geçiş yapan gemiyi Enerji Bakanı Taner Yıldız uğurladı.

2015.01.06 11:11 - Son Güncellenme: 2015.01.06 11:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sondaj gemisi yola çıktı

Türkiye Petrolleri (TP) uluslararası şirketlerle ortaklık kurarak Akdeniz ve Karadeniz'deki sondaj faaliyetlerine hız verdi. Bu kapsamda Batı Karadeniz'de sondaj yapacak Noble Globetrotter II(Asil Gezgin) gemisi İstanbul'dan yola çıktı. İstanbul Boğazı'nı geçerek Karadeniz'e açılan gemiyi Bakan Taner Yıldız uğurlandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.06 11:11 - Son Güncellenme: 2015.01.06 11:11 - HABER MERKEZİ
A