Son İngiliz üssü de Afganlar'a bırakıldı

Son İngiliz üssü de Afganlar'a bırakıldı

Afganistan topraklarında,13 yılda 453 kayıp veren İngiliz ordusu, bu ülkedeki son askeri üssünün komutasını da dün Afgan güçlerine devretti.

2014.10.27 07:14 - Son Güncellenme: 2014.10.27 07:15 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Son İngiliz üssü de Afganlar'a bırakıldı

 

 

Camp Bastion üssündeki İngiliz, ABD ve NATO bayrakları indirilirken, burada görev yapan askerlerin de yıl sonuna kadar ülkelerine döneceği belirtildi.

Savaşın en şiddetli günlerinde ülkede 10 bin asker bulunduran İngiltere'nin Afganistan'daki personel sayısının birkaç yüze indiği bildirildi.

ABD ise geçen ay seçilen Devlet Başkanı Eşref Gani'nin yenilediği güvenlik anlaşması gereğince 10 binden fazla askerini Afganistan'da bulundurmaya devam edecek.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.27 07:14 - Son Güncellenme: 2014.10.27 07:15 - HABER MERKEZİ
A