'Son Feci Bisiklet' açık havada konser verdi

'Son Feci Bisiklet' açık havada konser verdi

Son dönemin popüler indie rock gruplarından "Son Feci Bisiklet" sevenleriyle buluştu.

2018.08.02 10:07 - Son Güncellenme: 2018.08.02 10:07 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Son Feci Bisiklet' açık havada konser verdi

Canlı performansıyla da kendilerinden söz ettirmeyi başaran grup, Sanat Performance sahnesinin Açıkhava Konserleri kapsamında konser verdi.

Manga, Sakin, Grup 84, Zakkum, Gripin gibi Ankara çıkışlı olan ve yaklaşık 5 yıldır sahnelerde yer alan "Son Feci Bisiklet", en sevilen şarkılarını konsere gelenlerle birlikte söyledi.

Grup, "Kötü Şeyler" ve "Vesaire" albümlerinden eserlerin yanı sıra single çalışmalarından oluşan repertuvarla yaklaşık 2 saat sahnede kaldı.

İsminin yanı sıra farklı müzik tarzları ve şarkı sözleriyle de dikkati çeken grup, Arda Kemirgent, Can Sürmen, Ozan Özgül ve Erkin Sağsen'den oluşuyor.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2018.08.02 10:07 - Son Güncellenme: 2018.08.02 10:07 - HABER MERKEZİ
A