Soma'daki madenciler maaşlarını aldı
Soma Kömür İşletmeleri'nde çalışan işçiler, 2 günlük oturma eyleminin ardından maaşlarını aldı.
2014.06.19 08:52 - Son Güncellenme: 2014.06.19 09:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
Maden faciasının yaşandığı ocağı işleten Soma Kömür İşletmeleri AŞ'de çalışan işçiler maaşlarını almaya başladı.
EYLEM YAPAN İŞÇİLERİN MAAŞLARI YATIRILDI
Önceki gün Cengiz Topel Meydanı'nda toplanan ve maaşları ödenmediği gerekçesiyle iki gün oturma eylemi yapan işçilerin hesaplarına gece yarısından sonra hak edişleri yatırıldı. İşçiler bankamatiklerden maaşlarını çekmeye başladı. Soma'da maaşlarının ödenmediğini belirten ve 17 Haziran'da oturma eylemine başlayan işçiler, Kaymakam Bahattin Atçı ve Manisa Emniyet Müdürü Tayfur Erdal Ceren'in girişimleriyle dün eyleme son vermişti.