Şoke eden olay! Aldığı ekmeğin içinden çıktı
Elazığ'da bir vatandaş, aldığı ekmeğin içinden çıkanı görünce şoke oldu. Vatandaş ilgili yerlere başvurarak şikayette bulundu.
2024.06.04 11:22 - Son Güncellenme: 2024.06.04 11:44 - Güncel - MİLLİYET
Olay, Elazığ'da Ulukent Mahallesi'nde yaşandı.
Edinilen bilgiye göre, kimliği öğrenilemeyen bir vatandaş, marketten ekmek alarak eve döndü.

Yemek esnasında ekmeği bölen vatandaş, içinden çıkan poşeti görünce neye uğradığını şaşırdı.
Şahıs, ekmeğin içinden poşet çıkmasının ardından ilgili yerlere başvurarak şikayette bulundu.
