Sokak ortasında vahşet

Sokak ortasında vahşet

KONYA'da 60 yaşındaki Ahmet Bodur, 2 yıldır ayrı yaşadığı eşi 50 yaşındaki Ayşe Bodur'u tabancayla öldürdü.

2014.01.02 18:02 - Son Güncellenme: 2014.01.02 18:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sokak ortasında vahşet
01:40 Eşini sokak ortasında öldürdü

İLGİLİ VİDEO

Eşini sokak ortasında öldürdü

Olay, bugün saat 16.30 sıralarında merkez Karatay İlçesi Taşra Karaarslan Dede Mahallesi'nde meydana geldi. Ahmet Bodur, iddiaya göre şiddetli geçimsizlik nedeniyle 2 yıldır ayrı yaşadığı eşi Ayşe Bodur ile karşılaşınca tabancasını çekip kurşun yağdırdı.

Göğsüne ve başına isabet eden 5 kurşunla kanlar içinde kalıp yere yığılan Ayşe Bodur, çevredekiler tarafından çağrılan ambulansla Meram Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Ayşe Bodur, yapılan tüm müdahaleye rağmen yaşamını yitirdi.

Olay yerinden kaçan Ahmet Bodur da, olay yerinin yakınındaki evinde gözaltına alındı. Sorgulanmak üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen Bodur, gazetecilerin 'Eşinizi neden vurdunuz?' sorusuna, ''Bisikletle yolda gidiyordum karşılaştık. Çantasına sarılınca beni vuracak sandım. Korkumdan vurdum'' dedi.

Ayşe Bodur'un cesedi otopsi için aynı hastanenin morguna kaldırılırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.02 18:02 - Son Güncellenme: 2014.01.02 18:03 - HABER MERKEZİ
A