Sokak köpeği 18 yavru doğurdu
İnegöl'de Metal Sanayi'de esnaf tarafından Garip ismi verilen sokak köpeği bir batında 18 yavru doğurdu. 18 yavrudan 3'ü ölürken, kalan 15 yavrunun bakımını sanayi esnafı üstlendi.
2015.01.11 20:37 - Son Güncellenme: 2015.01.11 20:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Metal Sanayi esnaflarından Hakan Yazır, yaptığı açıklamada, köpeğin konteynerin altına 18 yavru doğurduğunu fark ettiklerini belirterek, "Köpeğin bir gözü kör ve yavrularından 3'ü öldü. Onların bakımına ve beslenmesine esnaf olarak yardımcı oluyoruz. Daha önce bir köpeğin bu kadar yavru doğurduğunu görmedim ve duymadım.
Bütün esnaf arkadaşlarımızdan Allah razı olsun. Hepsi yardımcı oluyor. Ekmek, süt veya kemik olsun, her sabah getiriyorlar." dedi. Yazır ayrıca, yetkililerden yardım beklediklerini sözlerine ekledi.