Şok! Süper Lig ekibi veda etti
Ziraat Türkiye Kupası 4. tur maçında Büyükşehir Belediye Erzurumspor sahasında Keçiörengücü'ne penaltılarla 7-6 yenilerek kupaya veda etti.
2018.10.30 20:31 - Son Güncellenme: 2018.10.30 20:32 - Spor - HABER MERKEZİ
Ziraat Türkiye Kupası 4. tur maçında Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Büyükşehir BelediyeErzurumspor, sahasında TFF 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Keçiörengücü'ne penaltılarla 7-6 mağlup olarak kupaya veda etti.
Erzurum Kazım Karabekir Stadı'nda oynanan mücadelede normal süre 1-1 biterken, uzatma devreleri ise 2-2 beraberlikle sona erdi.
Penaltılarda ise Keçiörengücü 5'te 5 atarken, Büyükşehir Belediye Erzurumspor 5'te 4 atınca ev sahibi ekip kupaya veda etti. Konuk Keçiörengücü de bu sonuçla gruplara yükseldi.
Goller: Dk. 60 Osman Şahin, Dk. 120+2 Moussa Kone (Büyükşehir Belediye Erzurumspor); Dk. 66 Batuhan Süer, Dk. 118 Osman Keçelioğlu
Kırmızı Kart: Dk. 90 Jasmin Trtovac (Büyükşehir Belediye Erzurumspor)