Şofbeden zehirlendiler
Bursa'da 3 kişi şofbenden çıkan gazdan zehirlendi.
2012.02.26 11:09 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesi Çirişhane Mahallesi Baş Caddesi'nde ikamet eden G.Ü., F.Ü. ve İ.Ü. şofbenden çıkan gazdan zehirlendi. Baş dönmesi şikayeti ile uyanan 3 kişi zehirlendiklerini anlayarak ambulans çağırdı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, zehirlenen şahsıları, Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.
Tedavileri yapılan 3 kişi daha sonra taburcu edildi.