Sobadan sızan gaz 8 kişiyi hastanelik etti

Sobadan sızan gaz 8 kişiyi hastanelik etti

Van'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 8 kişi hastaneye kaldırıldı.

2017.11.26 17:12 - Son Güncellenme: 2017.11.26 17:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sobadan sızan gaz 8 kişiyi hastanelik etti

Edinilen bilgiye göre, merkez Tuşba ilçesine bağlı Beyüzümü Mahallesi'nde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Ş.M.(43), K. M. (18) M.Y.M.(9), Y.H.M. (2), E.M.,İ.M.,H.M. ve A.M. isimli şahıslar, haber verilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı. Şahısların Van Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındığı ve sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.11.26 17:12 - Son Güncellenme: 2017.11.26 17:13 - HABER MERKEZİ
A