Slovenyalı turistin acı sonu

Slovenyalı turistin acı sonu

ANTALYA'nın Manavgat İlçesi'nde tatil yapan Slovenyalı 60 yaşındaki Stanislav Grobelsek, denizde boğuldu.

2013.07.01 15:55 - Son Güncellenme: 2013.07.01 15:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Slovenyalı turistin acı sonu

 

Manavgat Çenger mevkiindeki bir otelde tatil yapan Stanislav Grobelsek, saat 13.00 sıralarında denize girdi. Kaldığı otelin plajında yüzen Grobelsek, bir anda suda çırpınmaya başladı. Otelin cankurtaranları tarafından denizden çıkarılan Grobelsek, ambulansla hastaneye götürülürken yolda yaşamını yitirdi. Slovenyalı turistin cenazesi, otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.01 15:55 - Son Güncellenme: 2013.07.01 15:56 - HABER MERKEZİ
A