Siyaset okulunun ilk öğrencileri mezun oldu

Siyaset okulunun ilk öğrencileri mezun oldu

Bursa'da, Dağ-Der tarafından açılan siyaset okulunu bitiren kursiyerler sertifikalarını aldı

2014.01.29 12:24 - Son Güncellenme: 2014.01.29 12:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Siyaset okulunun ilk öğrencileri mezun oldu

Dağ-Der'in açtığı siyaset okulu sona ererken, kursu başarıyla bitiren 20 kişi belgelerini törenle aldı. 10 saat yerel yönetim, 20 saat genel siyaset dersi alan 20 kursiyer, siyaset okulunu bitirerek sertifika sahibi oldu. Siyaset okulu mezunlarına sertifikalarını Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Atilla Ödünç, AK Parti Bursa İl Başkanı Cemalettin Torun, MHP Bursa İl Başkanı Hasan Toktaş takdim etti.

Dağ-Der'in kurumsallaşması, siyasette de etkili olmasını arzu ettiklerini söyleyen Dağ-Der Başkanı Mustafa Bay, "Dağ-Der yönetim kurulu olarak göreve geldiğimizden bu yana siyaset stratejisi konusunda çalışmalar yaptık. Yöremizin ne gibi ihtiyaçları, öncelikleri var, bu konuda neler yapmamız gerekir, bunları inceledik. Derneğimizin kurumsallaşması, siyasette faal olması, ekonomik olarak güçlenmesi için araştırmalar yaptık. Yapmış olduğumuz araştırmada, bir siyaset okulu açmak gündeme geldi. Yönetim kurulu olarak istişare yaptık ve Dağ-Der siyaset okulunu açtık. Siyaset okulunda 10 saat yerel yönetimler dersini eski Nilüfer Belediyesi Başkanı Ziya Güney verdi. 20 saat genel siyaset dersini Uludağ Üniversitesi'nden hocalar verdi. 30 saatlik bir siyaset okulu oldu. 20 kişi katıldı. Bugün belgelerini veriyoruz. Ben bu projede emeği geçen bütün hocalarımıza teşekkür ediyorum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.29 12:24 - Son Güncellenme: 2014.01.29 12:24 - HABER MERKEZİ
A