Sivasspor, Kayseri maçının hazırlıklarına başladı
DG Sivasspor, bugün yaptığı antrenmanla Kayserispor maçının hazırlıklarına başladı.
2023.01.07 18:44 - Son Güncellenme: 2023.01.07 20:07 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'de haftayı bay geçirecek Sivasspor, ligin 19'uncu hafta maçında deplasmanda Kayserispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Kulüp tesislerinde Teknik Direktör Rıza Çalımbay yönetiminde gerçekleştirilen antrenman 1 saat 30 dakika sürdü. Dayanıklılık koşusuyla başlayan antrenman, 5'e 2 top kapma, pas ve pres çalışmasıyla devam etti. Yiğidolar son bölümde ise yarım sahada çift kale maç yaptı.
Kırmızı-beyazlılar yarın öğlen yapacağı antrenmanla mücadelenin hazırlıklarına devam edecek. Kayserispor ile Sivasspor ile 13 Ocak Cuma günü saat 17.00'de Rhg Enertürk Enerji Stadyumu'nda karşılaşacak.