"Sivasspor karşısında istediğimiz oyunu oynayamadık"
Bursaspor takım kaptanı İbrahim Öztürk ve sol kanat oyuncusu Ferhat Kiraz,Sivasspor mağlubiyetini değerlendirdiler.
2013.11.09 22:01 - Son Güncellenme: 2013.11.09 22:01 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor takım kaptanı İbrahim Öztürk,bugün istenen performansı sahaya yansıtamadıklarını, puan veya puan almak için daha fazlasını yapmaları gerektiğini ama gerçekleştiremediklerini söyledi. Kalan maçları kazanmak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi. Ferhat Kiraz ise Sivasspor'u tebrik ederek tempolu iyi bir oyun oynadıklarını söyledi. Buradan kendilerinin 1 puanın gelebileceğini düşündüklerini ama mücadelenin ve oyunun yeterli olmadığını dile getirdi.