Sivasspor kafilesi İstanbul'a gitti

Sivasspor kafilesi İstanbul'a gitti

Süper Lig'in 12'inci hafta maçında deplasmanda Fenerbahçe ile karşılaşacak Demir Grup Sivasspor kafilesi İstanbul'a gitti.

2017.11.17 17:50 - Son Güncellenme: 2017.11.17 17:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sivasspor kafilesi İstanbul'a gitti

 

Pazar günü saat 19.30'da Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde Fenerbahçe ile karşılaşacak kırmızı-beyazlılar, kentteki hazırlıklarını tamamladı. Demir Grup Sivasspor kafilesi tesislerden otobüsle ayrılarak havaalanına gitti. Havayolu ile İstanbul'a hareket eden kırmızı-beyazlıların kadrosunda 21 futbolcu yer aldı. Yarın İstanbul'da son antrenmanını basına ve taraftara kapalı olarak gerçekleştirecek olan Demir Grup Sivasspor, ardından kampa girerek maç saatini bekleyecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.17 17:50 - Son Güncellenme: 2017.11.17 17:50 - HABER MERKEZİ
A