Sivasspor itiraz etti

Sivasspor itiraz etti

Sivasspor, Gençlerbirliği maçının yeniden oynanmasını istiyor. Kırmızı-beyazlılar, hakemin yanlış oyuncuya kart vermesinden dolayı Türkiye Futbol Federasyonu'na başvuru yaptı.

2013.04.15 15:49 - Son Güncellenme: 2013.04.15 15:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sivasspor itiraz etti

Sivasspor, Gençlerbirliği maçının yeniden oynanmasını istiyor. Kırmızı-beyazlılar, hakemin yanlış oyuncuya kart vermesinden dolayı Türkiye Futbol Federasyonu'na başvuru yaptı.

Sivasspor-Gençlerbirliği maçının 80. dakikasında Sivasspor'lu Pedriel'e yapılan faul sonrası hakem Süleyman Abay, Gençlerbirliği'nden Ermin Zec'e sarı kart göstermişti. Ancak faulu Dusko Tosic yapmıştı ve Tosic'in sarı kartı da vardı.

Sivasspor cephesinin uzun süren itirazları ve hakemlerin kendi aralarındaki diyaloğa rağmen sonuç değişmemişti. Sivasspor yönetimi 1-1 biten maçla ilgili Türkiye Futbol Federasyonu'na başvurdu. Kırmızı-beyazlılar, pozisyonun hakem hatası değil kural hatası olduğu iddiasıyla maçın tekrarlanmasını talep etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.15 15:49 - Son Güncellenme: 2013.04.15 15:49 - HABER MERKEZİ
A