Sivasspor, deplasman yolunda

Sivasspor, deplasman yolunda

Süper Lig'in 34. hafta maçında Göztepe ile karşılaşacak DG Sivasspor, havayolu ile İzmir'e gitti.

2020.07.24 17:24 - Son Güncellenme: 2020.07.24 17:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sivasspor, deplasman yolunda

Süper Lig'de sezonun son maçında yarın deplasmanda Göztepe ile karşılaşacak Sivasspor, öğlen saatlerinde kulüp tesislerinde yaptığı antrenmanın ardından 21 kişilik kafileyle ve Sivas'tan ayrılarak Nuri Demirağ Havalimanı'ndan havalanan uçakla Adnan Menderes Havalimanı'na gitti.

Kafiyeli taraftarlar meşalelerle uğurladı. Göztepe ile Sivasspor, yarın saat 21.00'de Gürsel Aksel Stadyumu'nda karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.24 17:24 - Son Güncellenme: 2020.07.24 17:24 - HABER MERKEZİ
A