Sivasspor'da Rey Manaj takımla çalıştı

Sivasspor'da Rey Manaj takımla çalıştı

Sivasspor'da sakatlığını atlatan golcü futbolcu Rey Manaj, bugün yapılan antrenmanda takımla beraber çalışmalara katıldı.

2024.05.01 17:21 - Son Güncellenme: 2024.05.01 17:21 - Spor - İHA
A
Sivasspor'da Rey Manaj takımla çalıştı

Sivasspor, Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Galatasaray ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün sabah saatlerinde yaptığı idmanla sürdürdü. Kırmızı-beyazlı ekipte sakatlığını atlatan golcü futbolcu Rey Manaj çalışmalara başladı.

Teknik Direktör Bülent Uygun ve yardımcıları yönetiminde Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesislerinde gerçekleştirilen idman; koşu, ısınma ve çabukluk çalışmalarıyla başladı. Pas ve şut çalışmasıyla devam eden antrenman, çift kale maçla tamamlandı.

Kırmızı-beyazlılar hazırlıklarına yarın yapacağı çalışmayla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.05.01 17:21 - Son Güncellenme: 2024.05.01 17:21 - İHA
A