Sivasspor 12. kez testten geçti

Sivasspor 12. kez testten geçti

DG Sivasspor'a Gençlerbirliği maçı öncesi 12. kez korona virüs testi yapıldı.

2020.07.17 10:01 - Son Güncellenme: 2020.07.17 10:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sivasspor 12. kez testten geçti

Sivas İl Sağlık Müdürlüğü'nden Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri'ne gelen ekip, 19 Temmuz Pazar günü sahasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı öncesi Sivasspor A takım futbolcularına, teknik heyete, destek ekibe ve tüm personele 12. kez korona virüs testi yaptı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.17 10:01 - Son Güncellenme: 2020.07.17 10:01 - HABER MERKEZİ
A