Sivasspor 12. kez testten geçti
DG Sivasspor'a Gençlerbirliği maçı öncesi 12. kez korona virüs testi yapıldı.
2020.07.17 10:01 - Son Güncellenme: 2020.07.17 10:01 - Spor - HABER MERKEZİ
Sivas İl Sağlık Müdürlüğü'nden Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri'ne gelen ekip, 19 Temmuz Pazar günü sahasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı öncesi Sivasspor A takım futbolcularına, teknik heyete, destek ekibe ve tüm personele 12. kez korona virüs testi yaptı.