Sivas'ta 8 corona virüsü hastası taburcu edildi
Sivas'ta corona virüsü testleri pozitif çıkan 8 hasta, tedavileri tamamlanarak taburcu edildi.
2020.04.03 12:21 - Son Güncellenme: 2020.04.03 12:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sivas Valisi Salih Ayhan, Sivas'ta corona virüsü tedavileri tamamlanan 8 hastanın taburcu edildiği haberini, sosyal medya hesabından duyurdu.
Ayhan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada. "Tüm Türkiye'de olduğu gibi Sivas'ta da güçlü sağlık altyapısı ve özverili sağlık çalışanlarımızla başta ilk vaka olmak üzere 8 Covid-19 hastamızın tedavisini tamamlayarak taburcu ettik. Fedakarlığı örnek olan sağlık çalışanlarına teşekkür ediyorum." ifadelerine yer verdi.