Sivas'ta 2 köydeki karantina uygulaması 1 hafta uzatıldı
SİVAS'ta, koronavirüs tedbirleri kapsamında 2 köyde uygulanan karantina, bir hafta süreyle uzatıldı. Bir köydeki karantina ise bu gece son bulacak.
2020.04.29 13:37 - Son Güncellenme: 2020.04.29 13:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sivas İl Hıfzısıhha Kurulu tarafından alınan kararla, sosyal izalasyonun tam olarak sağlanması' için Gölova ilçesine bağlı Boğazköy köyündeki karantina uygulaması 5 Mayıs'a, Doğanşar ilçesine bağlı Sarısuvat köyündeki karantina uygulaması da 8 Mayıs'a kadar uzatıldı. Suşehri ilçesine bağlı Akşar köyünde uygulanan karantina ise gerekli sosyal izolasyonun sağlanması üzerine bu gece saat 24.00'de kaldırılacak.