Sivas'ta 2 köy karantinaya alındı

Sivas'ta 2 köy karantinaya alındı

Sivas'ın Suşehri ilçesinde 2 köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

2020.07.02 23:23 - Son Güncellenme: 2020.07.02 23:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sivas'ta 2 köy karantinaya alındı

Valilikten yapılan açıklamada, Kovid-19 salgınının yayılarak vatandaşların hayatını tehdit etmesini engellemek ve sosyal izolasyonu sağlamak amacıyla Suşehri ilçesi Akçağıl ve Solak köylerinin, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla karantinaya alındığı bildirildi. 

Karantina kararının bugün saat 23.59'dan itibaren geçerli olacağı, köylere giriş ve çıkışların yasaklanacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.02 23:23 - Son Güncellenme: 2020.07.02 23:28 - HABER MERKEZİ
A