Sivas mesaisine devam ettiler

Sivas mesaisine devam ettiler

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında oynayacağı Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

2014.10.17 22:28 - Son Güncellenme: 2014.10.17 22:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sivas mesaisine devam ettiler

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Slaven Bilic yönetimindeki antrenman ısınma koşuları ve stretching hareketleriyle başladı. Pas ve şut çalışmaları ile devam eden idman çift kale maçla sona erdi. Antrenmana tedavi sonrası bireysel çalışan Jose Sosa ve Mustafa Pektemek katılmadı. Pedro Franco, Demba Ba ve Oğuzhan Özyakup takımla birlikte çalıştı.

Siyah-beyazlı ekip, Sivasspor maçı hazırlıklarını yarın saat 12.00'da yapacağı antrenmanla tamamlayacak ve Ankara'ya giderek kampa girecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.17 22:28 - Son Güncellenme: 2014.10.17 22:29 - HABER MERKEZİ
A