Şişli Belediyesi'nde rehine krizi!
Şişli Belediyesi'nden alacağı olduğunu iddia eden bir kişi elinde silahla Şişli Belediyesi'ni bastı.
2013.09.23 18:11 - Son Güncellenme: 2013.09.23 19:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
İstanbul'da silahlı bir kişi Şişli Belediyesi'ne girdi, güvenlik görevlisini rehin aldı. İkna edilen eylemci teslim oldu.
Şişli'deki belediye binasına giren silahlı bir kişi güvenlik görevlisiyle tartışmaya başladı.
Ardından silahına sarılan eylemci görevliyi rehin aldı. Mustafa Sarıgül'le görüşmek istediğini belirten eylemci güvenlik güçlerinin ikna etmesi üzerine teslim oldu.
Gözaltına alınan eylemci Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü.