Şırnak'ta 8 kişi sobadan sızan gazdan zehirlendi
İdil ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3'ü çocuk 8 kişi, kaldırıldıkları hastanede tedavi altına alındı.
2024.11.27 15:35 - Son Güncellenme: 2024.11.27 15:35 - Güncel - İHA
Şırnak'ın İdil ilçesine bağlı Yeni Mahalle'deki bir evde gece yarısı sobadan sızan karbonmonoksit gazından aynı aileden 8 kişi etkilendi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.
3 ÇOCUĞUN TEDAVİSİ DEVAM EDİYOR
Yapılan ilk müdahalenin ardından İdil Devlet Hastanesine kaldırılan aileden 3 çocuğun tedavisi devam ederken, 5 kişi Diyarbakır'a sevk edildi.