Şırnak'ta 8 kişi sobadan sızan gazdan zehirlendi

Şırnak'ta 8 kişi sobadan sızan gazdan zehirlendi

İdil ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3'ü çocuk 8 kişi, kaldırıldıkları hastanede tedavi altına alındı.

2024.11.27 15:35 - Son Güncellenme: 2024.11.27 15:35 - Güncel - İHA
A
Şırnak'ta 8 kişi sobadan sızan gazdan zehirlendi

Şırnak'ın İdil ilçesine bağlı Yeni Mahalle'deki bir evde gece yarısı sobadan sızan karbonmonoksit gazından aynı aileden 8 kişi etkilendi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

3 ÇOCUĞUN TEDAVİSİ DEVAM EDİYOR

Yapılan ilk müdahalenin ardından İdil Devlet Hastanesine kaldırılan aileden 3 çocuğun tedavisi devam ederken, 5 kişi Diyarbakır'a sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.11.27 15:35 - Son Güncellenme: 2024.11.27 15:35 - İHA
A