Sirensiz ışıksız hasta nakli

Sirensiz ışıksız hasta nakli

Zonguldak Ereğli'de sirensiz 112 Acil Servis ambulansını gören vatandaşlar, şaşkınlıklarını gizleyemedi. Sireni ve ışıkları çalışmayan ambulans, yolda ilerlemek ve araçları geçebilmek için kornasını ve dörtlü flaşörlerini yakmak zorunda kaldı.

2014.01.27 18:48 - Son Güncellenme: 2014.01.27 18:49 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Sirensiz ışıksız hasta nakli

 

Ambulans, normal araç kornasını çalarak Ereğli Devlet Hastanesi'ne hasta sevkini yaptı.
Korna çalarak ilerlemeye çalışan ambulans, sürücüler tarafından ancak aynalara bakıldığında fark edildi. İlçe Sağlık Müdürlüğü görevlileri, ambulans ile ilgili İl Merkezine bilgi verileceğini söyledi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.27 18:48 - Son Güncellenme: 2014.01.27 18:49 - HABER MERKEZİ
A