Sırbistan Başbakan Yardımcısı Ljajic, AK Parti'nin İzmir adayına oy istedi!
AK Parti'nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adayı Nihat Zeybekci, kendisini ziyarete eden Sırbistan Başbakan Yardımcısı aynı zamanda Ticaret Turizm ve Telekomünikasyon Bakanı Rasim Ljajic onuruna yemek verdi. Yemeğe Sırp Başbakan Yardımcısı Ljajic'in, "Hiçbir ülkeye birisi için gidip de oy istemedim şimdiye kadar. O ülkede yaşayanlar, en iyisini onlar bilirler. Ama ilk kez bir ülkeye gelip değerli dostum ve kardeşim için destek istiyorum. Hani derler ya elimi ateşin üzerine koyarım" şeklindeki sözleri damga vurdu.
2019.03.23 21:56 - Son Güncellenme: 2019.03.23 21:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sırbistan Başbakan Yardımcısı aynı zamanda Ticaret, Turizm ve Telekomünikasyon Bakanı Rasim Ljajic, AK Parti İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Nihat Zeybekci'yi ziyaret etti.
Zeybekci, seçim çalışmaları hakkında bilgi alan ve kendisine destek veren Rasim Ljajic onuruna, Balkan göçmeni ve Boşnak dernekleri üyelerinin de katılımıyla Balçova Termal Otel Kardelen Salonu'nda yemek verdi. Yemeğe katılan Balkan dernekleri başkanlarının konuşmalarında desteğini açıkladığı Nihat Zeybekci, iş ve siyaset hayatının kısa film eşliğinde anlatıldığı toplantıda kürsüye çıktı. Sırbistan Başbakan Yardımcısının, kendisinin İzmir'in makus talihini değiştirmeye talip olduğunu duyunca ziyarete geldiğini söyleyen Zeybekci, şöyle dedi:
"Israrla 'Ben de geleceğim orada kardeşlerimiz var' dedi. 4 yıllık bakanlığım süresinde Dışişleri Bakanı kadar olmasa da dünyayı dolaşan birisiydim. Özellikle kültür coğrafyasıyla bizim için yönünü Türkiye'ye dönmüş olanların ülkesine gittiğimiz zaman kolumuzdan tutarlar, sarsarlardı. 'Güçlü durun' derlerdi. 'Bize bir şey olursa, Türkiye var, diyoruz. Siz bu çadırın direğisiniz. Size bir şey olursa biz ne yaparız' dediler. Onların aklında hep bir şey vardır; Bize Allah korusun bir şey olursa 'Nereye gideriz?' Ondan dolayı bin yıldan beri bu topraklarda bize karşı, bizim başımızın dik, sırtımızın pek, refah içinde olmamızı pek istemezler. Açıkça söylemeseler de maşalarıyla dolaylı olarak hep gösterirler. Ama bu topraklarda, bu ülkede bu bayrağı gördüğü zaman yüreği titreyenler, vatanının bölünmezliği için gerekirse Çanakkale'de, gerekirse 15 Temmuz'da canını feda edebilirler. İşte bu bilinçle İzmir'e hizmetkâr olmaya karar verdik. 20 yıldır İzmir patinaj yapmıyor, geriye doğru kayıyor. İzmir, 1997 yılında Ankara'nın önünde Türkiye'nin ikinci büyük ekonomisiydi. İzmir 2000 yılında Ankara'yla eşit hale geldi. 2013 yılında Türkiye'nin üçüncü büyük ekonomisi haline geldi. Ankara'nın karşısında 18 yılda 3'te 1 değer kaybettik. İzmir'de genç işsizlik yüzde 26,5. Her 4 gencimizden birisi işsiz. Allah aşkına burası Artvin, Niğde, Van değil. Burası yaratılıştan dünyanın en zengin şehri. İzmir'in varlık içinde yokluk çekmesi İzmirli kardeşlerimizin suçu değildir."