Sinoplular demokrasi için sabahladı

Sinoplular demokrasi için sabahladı

SİNOP'ta darbe girişimi sonrası başlatılan demokrasi nöbetine katılan vatandaşlar Valilik önünde sabahladı.

2016.07.21 10:43 - Son Güncellenme: 2016.07.21 10:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sinoplular demokrasi için sabahladı
08:37 Sinop'ta 'Demokrasi nöbeti' devam etti

İLGİLİ VİDEO

Sinop'ta 'Demokrasi nöbeti' devam etti

05:31 Sinop'ta demokrasi nöbeti sabaha kadar devam etti

İLGİLİ VİDEO

Sinop'ta demokrasi nöbeti sabaha kadar devam etti

Türk Silahlı Kuvvetleri'nde bir grubun darbe girişiminde bulunmasının ardından Türkiye genelinde başlatılan demokrasi nöbeti, ülke genelinde olduğu gibi Sinop'ta da sürüyor. Sinop Valilik binası önünde sabahın erken saatlerine kadar bekleyen vatandaşlar ellerinde Türk bayraklarıyla darbe girişimini protesto etti. 'İdam İstiyoruz' sloganı atan vatandaşlara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Türk Kızılayı Sinop Şube Başkanlığı ve Ak Partli meclis üyeleri çeşitli ikramlarda bulundu.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.21 10:43 - Son Güncellenme: 2016.07.21 10:43 - HABER MERKEZİ
A