Sinop'ta sağlığına kavuşan martı doğaya bırakıldı!

Sinop'ta sağlığına kavuşan martı doğaya bırakıldı!

Sinop'ta çocuklar tarafından yaralı ve bitkin halde bulunan martı, tedavisinin ardından doğaya salındı.

2024.09.09 17:07 - Son Güncellenme: 2024.09.12 17:16 - Yaşam - İHA
A
Sinop'ta sağlığına kavuşan martı doğaya bırakıldı!

Sinop Ada Mahallesi Zeytin Sokak'ta çocukların yaralı ve bitkin halde bulduğu martı, Doğa Koruma ve Milli Parklar 10. Bölge Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.

Sarıkum Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi'nde tedaviye alınan yaralı martı, tedavisinin ardından kendisini bulan çocuklar tarafından doğaya salındı.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2024.09.09 17:07 - Son Güncellenme: 2024.09.12 17:16 - İHA
A