Sınırda kimyasal paniği

Sınırda kimyasal paniği

Kilis Devlet Hastanesi'nde Suriye'den getirilen bir yaralının durumunun şüphelenmesi üzerine kimyasal silah paniği yaşandı.

2013.09.03 09:52 - Son Güncellenme: 2013.09.03 09:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sınırda kimyasal paniği

Kilis Devlet Hastanesi'nde dün gece kimyasal silah alarmı yaşandı

Acil serviste görevli doktor, Suriye'den getirilen bir yaralının durumundan şüphelenince hastanede alarm verildi.

Kilis Devlet Hastanesi'ne kimyasal, biyolojik, radyolojik, nükleer uzmanları çağrıldı. Uzmanlar hastanede bazı ölçümler yaptı.

Hastaneye ayrıca Ulusal Medikal Kurtarma ekibi de geldi. Özel kıyafetli uzmanlar incelemelerini tamamlayana kadar acil servis kapatıldı.

Yaklaşık 45 dakikalık incelemenin ardından kimyasal bulguya rastlanmaması üzerine acil servis yeniden hasta kabul etmeye başladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.03 09:52 - Son Güncellenme: 2013.09.03 09:52 - HABER MERKEZİ
A