Sınır Tanımayan Doktorlar: Nasır Hastanesi'ne açılan ateşte 2 kişi öldü
Sınır Tanımayan Doktorlar, son 48 saatte İsrail güçlerinin Gazze Şeridi'nin güneyindeki Han Yunus kentinde kuşatma altında tuttuğu Nasır Hastanesi'ne açılan ateş sonucu 2 kişinin hayatını kaybettiğini, 5 kişinin yaralandığını açıkladı.
2024.02.10 20:22 - Son Güncellenme: 2024.02.10 20:23 - Güncel - AA
Sınır Tanımayan Doktorlar'ın (MSF) sosyal medya platformu X'ten yaptığı paylaşımda, İsrail güçlerinin Nasır Hastanesi yakınında operasyonlarına devam ettiği kaydedildi.
Paylaşımda, Nasır Hastanesi'ne açılan ateş sonucu 2 kişinin öldüğü, 5 kişinin yaralandığı olaylar sonrası vurulmaktan endişelenen sağlık çalışanlarının hastane içerisinde hareket edemeyecek hale geldiği belirtildi.
Yoğun çatışmalar nedeniyle insanların hastanede mahsur kaldığı vurgulanan paylaşımda, tıbbi yardıma ihtiyacı olan insanların da hastaneye giremediğine işaret edildi.