Sınır kırmızı-beyaza büründü

Sınır kırmızı-beyaza büründü

Hatay'ın Reyhanlı ilçesine bağlı Suriye sınırında bulunan Oğulpınar Mahallesi sakinleri, olası Afrin operasyonunda askerlere destek vermek adına evlerini Türk bayraklarıyla donattılar.

2018.01.17 13:35 - Son Güncellenme: 2018.01.17 13:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sınır kırmızı-beyaza büründü

Sınıra gönderilen tankların ve zırhlı araçların geçiş güzergahı olan mahalle, kırmızı-beyaza büründü. Mahalle sakinleri Türkiye'nin başlatması beklenen olası Afrin operasyonu için askerlere 'yanınızdayız' mesajı verdi. Sınıra sıfır noktasında bulunan köy sakinlerinden Salih Şanverdi, "Bu bayrakları askerimize destek için astık ve hiçbir zaman inmeyecek. Askerimizin yanındayız onlara her türlü desteği vermeye hazırız. Askerin geçişleri oluyor, onlara bayraklar sallayarak destek mesajı veriyoruz" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.17 13:35 - Son Güncellenme: 2018.01.17 13:35 - HABER MERKEZİ
A