"Silva ve Cazorla'yı isterdim"

"Silva ve Cazorla'yı isterdim"

Barcelona'nın tecrübeli yıldızı Xavi, David Silva ve Santi Cazorla'yı Barcelona'da görmek istediğini söyledi...

2015.01.20 09:11 - Son Güncellenme: 2015.01.20 09:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Silva ve Cazorla'yı isterdim"

Barcelona'nın tecrübeli futbolcusu Xavi, M.City'den Silva ve Arsenal'den Cazorla'yı Barcelona'da görmek istediğini söyledi...

Katalanların 34 yaşındaki yıldızı Xavi Hernandez, İspanya Milli Takımı'ndan arkadaşları David Silva ve Saniti Cazorla'yla Barcelona'da beraber oynamak istediklerini ifade etti. Ülkesinde verdiği röportajda "Barcelona'da kimleri görmek isterdin" sorusuna iki yetenekli İspanyol orta saha oyuncusunun adını veren Xavi, "David Silva ve Santi Cazorla'nın Barcelona'yla imzalamasını isterdim açıkçası... Onlarda bu takımda oynayacak yetenek var kesinlikle..." diye konuştu.

Öte yandan Şampiyonlar Ligi'nde çok önemli bir sınavın kendilerini beklediğini ifade eden Xavi, Manchester City ile karşılaşmalarının zor geçeceğini söyledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.20 09:11 - Son Güncellenme: 2015.01.20 09:12 - HABER MERKEZİ
A