Sıla: İzmir'de kendimi iyi hissediyorum

Sıla: İzmir'de kendimi iyi hissediyorum

Sıla "Güz Konserleri" kapsamında önceki gün İzmir Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu'nda sahneye çıktı.

2018.10.04 16:26 - Son Güncellenme: 2018.10.04 16:27 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Sıla: İzmir'de kendimi iyi hissediyorum

Şarkıcı konser alanını dolduran binlerce hayranını "İzmir benim için çok özel bir şehir. Bu topraklarda olunca kendimi çok iyi hissediyorum" sözleriyle selamladı. Sıla, bugün ve yarın da İzmir Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu'nda konser verecek.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2018.10.04 16:26 - Son Güncellenme: 2018.10.04 16:27 - HABER MERKEZİ
A